تبریک به مناسبت انتخاب انجمن به عنوان برترین سمن کشور

Picture6انجمن ستاره شناسان کهان بیکران (آسمان سبلان) در دومین دوره جشنواره اتفاق حائز رتبه اول در بین سایر تشکل ها در کل کشور شد…

انجمن ستاره شناسان کهان بیکران (آسمان سبلان) در دومین دوره جشنواره اتفاق حائز رتبه اول در بین سایر تشکل ها در کل کشور شد.

این جشنواره که در ۵ محور برگزار گردید انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران علاوه بر کسب امتیازات لازم از لحاظ کیفیت اجرای برنامه ها و سایر گزینه ها در محور پایگاه اینترنتی حائز رتبه اول شد و در بین ۵ سازمان مردم نهاد برتر کل کشور قرار گرفت.

در این برنامه که در مورخه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۱ در تهران برگزار شد انجمن نجوم و هوافضای اردبیل غرفه ای را برای معرفی توانایی ها و برنامه های خود در مجتمع ورزشی انقلاب برگزار نمود که با استقبال بازدیدکنندگان روبه رو شد.

در اختتامیه برنامه که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور جناب آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و همچنین سیدمحمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مقامات کشوری برگزار شد، لوح سپاس و تندیس و جایزه رتبه برتر و اول در زمینه پایگاه اینترنتی و ویژگی های برتر تشکل های مردم نهاد جوانان به انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران تعلق گرفت.

جای دارد این دستاورد بزرگ را خدمت همه همشهریان و اعضای محترم انجمن نجوم و هوافضای اردبیل و باشگاه ستاره شناسی اردبیل تبریک عرض نموده و از تمامی دوستانی که در کسب این رتبه کمک حال انجمن بودند به ویژه جناب آقای نوید محمدنیا معاونت محترم اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و سایر اعضای محترم شورای مرکزی و اجرایی انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران تقدیر و تشکر نماییم.

با سپاس فراوان

ریاست شورای مرکزی – دبیر

تصاویر برنامه:

ettefaghe2 91 12 19 (1)ettefaghe2 91 12 19 (3)ettefaghe2 91 12 19 (7) ettefaghe2 91 12 19 (8)

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره قسمت زیر را مطالعه فرمایید:

معرفی  جشنواره اتفاق :

بر کسی پوشیده نیست که ارزیابی عملکرد مجموعه ­ها و سازمان­ها (اعم از دولتی و خصوصی، انتفاعی و غیرانتفاعی و …) برای ادامه حیات آن­ها، در جهان پیچیده و رقابتی امروز از مسائل بسیار مهم و ضروری است. درک درست این موضوع و مهم­تر از آن­، اجرای آن، لازمه دست­یابی به موفقیت توسط هر سازمان یا مجموعه­ای می­باشد. بنابراین، بررسی عملکرد، به عنوان یک فرایند مهم و راهبردی تلقی می­شود. کیفیت و اثربخشی مدیریت و عملکرد تشکل­ها، عامل تعیین کننده و حیاتی برای تحقق برنامه­های آن­هاست. در صورتی که در بخش فرهنگی نیز، ارزیابی عملکرد تشکل­ها و سمن­ها با دیدگاه فرایندی و به طور صحیح، مستمر و دقیق انجام شود، موجب ارتقاء سطح پاسخگویی آنها، افزایش اعتماد عمومی به میزان تاثیرگذاری آن­ها و نیز بهبود کارایی و اثربخشی آن­ها می­شود.

اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد سازمان­ها، قاعده­ای است که تشکل­های اجتماعی نیز از آن مستثنا نیستند. بنابراین لازم است تا نهادهای حاکمیتی متولی امور تشکل­ها، نسبت به ایجاد و گسترش بسترهای ارزیابی عملکرد آنها اهتمام ویژه­ای داشته باشند تا موجبات رشد و شکوفایی تشکل­ها فراهم گردد.

از آنجائیکه سازمان­های مردم نهاد دارای تفاوت ماهوی با سازمان­ها و موسسات بزرگ تجاری می­باشند، برای ارزیابی آن­ها نمی­توان از مدل­های موجود استفاده نمود. در نتیجه به یک مدل اقتضائی برای بررسی آن­ها، نیاز است؛ که در آن مسایل مربوط به سایر سازمان­ها حذف و شرایطی که در ارتباط با سمن­ها می­باشد گنجانده شود.

تبصره سازمان های مردم نهاد :

شامل کلیه تشکلهای غیردولتی است که در حوزه جوانان فعالیت می نمایند از جمله تشکلهای زیرنظر وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور، وزارت علوم و سایر دستگاههای ذی ربط.

اهداف :

بازشناسی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سمن‌های جوانان سراسر کشور در تمامی عرصه‌ها
تلاش در جهت ایجاد فضای رقابتی سالم در بین سمن‌های جوانان استان و کشور
زمینه‌سازی جهت ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل‌نظر و آگاهی سمن‌ها از فعالیت‌ها و دستاوردهای یکدیگر و فراهم نمودن بستری برای شبکه‌سازی سمن‌ها
 تلاش در جهت بهینه‌سازی مشارکت‌های اجتماعی جوانان و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های گروهی سالم و برتر
 تجلیل و تقدیر از سازمان‌های مردم نهاد جوانان موفق و برتر در عرصه‌های مختلف و معرفی آنها به عنوان الگوی موفق به سایر سمن‌های کشور

7 نظر درباره “تبریک به مناسبت انتخاب انجمن به عنوان برترین سمن کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگوی انجمن نجوم اردبیل آسمان سبلان

با عضویت در خبرنامه ما از آخرین اخبار نجومی محلی و جهانی مطلع شوید.

مشترک شدن در خبرنامه ما

انجمن

© 2024 تمامی حقوق برای آسمان‌سبلان محفوظ است.